29 ožujka 2017

Pričaj mi - Četiri tenora (OFFICIAL AUDIO)



Tisak & Vez Na Majice Po Vašoj Želji

Matko Šimac - Matko Šimac - Eduard Botrić


Đani Stipaničev, Marko Pecotić, Marko Škugor i Vladimir Garić s ponosom Vam predstavljaju svoj prvi zajednički singl; pjesmu 'Pričaj mi' koju potpisuje izvrsni Matko Šimac, dok je za aranžman zaslužan Eduard Botrić.


Pričaj mi' se Tenorima svidjela 'na prvu', snimili su ju, kažu, u jednom dahu i jedva dočekali da ju podijele s fanovima.


- Nakon dugog traženja, našli smo je. Pjesma Matka Šimca nas je oduševila na prvu. Jedna prekrasna pjesma s porukom u kojoj ćes se, vjerujem, mnogi pronaći, kazao je Marko Škugor


Pjesma je izvrsna. Sjajno funkcioniramo u njoj i kao solisti i kao kvartet. Odmah smo se složili oko njezine vrijednosti. Imam onaj lijepi osjećaj nestrpljenja da ju ljudi što prije provuku kroz svoje senzore, kazao je Đani Stipaničev.

- Pjesme biramo po principu da se nama svide, ali i da su bliske ljudima. 'Pričaj mi' smo snimili u jednom dahu i nadam se da će se svidjeti publici koliko i nama, vjerujem da će postati pravi hit. Mislim da će se 'vrtiti' non stop, kazao je Marko Pecotić.  

- Poslušajte našu pjesmu 'Pričaj mi' i dopustite da Vam ispričamo ovu prekrasnu pjesmu, zaključio je Marko Škugor.