11 studenoga 2017

GIULIANO - TEBI DUŽAN SAM (official video)



ONLINE KATALOG CD I DVD IZDANJA

Glazba: Fedor Boić Tekst: Neno Ninčević Aranžman: Fedor Boić video: Toni Banov model: Latica Marević styling: Aledona hairstyle: Hairbook by Ivica Šuljak TEBI DUŽAN SAM Osjećam kada zagrlim te snažno Ti si tu, ništa drugo nije važno Sat po sat sve sam bliže bio dnu Zvala si, al' ja nisam bio tu Bio sam sve, sve što nisi htjela ti Zaslužio da se odreknu me svi Al' još si tu, kad svi ruke digli su Svako jutro, noć i dan Tebi dužan sam Ti opraštaš što ni nebo ne bi lako Ljubiš me kao prvi put, polako Kap po kap, tečeš mojim venama Smiruješ rijeku među stijenama Bio sam sve, sve što nisi htjela ti Zaslužio da se odreknu me svi Al' još si tu, kad svi ruke digli su Svako jutro, noć i dan Ja znam da je teško voljet' me Da su te riječi ranile Znam da je teško voljet' me I da su suze padale Bio sam sve, sve što nisi htjela ti Zaslužio da se odreknu me svi Al' još si tu, kad svi ruke digli su Svako jutro, noć i dan Tebi dužan sam