10 studenoga 2017

MARKO VUKES - Žedan tvoje ljubavi (OFFICIAL VIDEO 2017



ONLINE KATALOG CD I DVD IZDANJA

TEKST i GLAZBA: Ivan i Miroslav Zečić (HitFactory) ARANŽMAN i PRODUKCIJA: Ivan Zečić Diskografska kuća - CROATIA RECORDS _______________________________ VIDEO REDATELJ: Nevena Vukes SNIMATELJ: Kristijan Gradecki MAKE UP: Iva Gašparac *psić u spotu po imenu LJUBO

PROMO VIDEO
ŽEDAN TVOJE LJUBAVI Ja sam žedan tvoje ljubavi I samo s tobom želim snove dijeliti Jer ovo srce kuca samo za tebe Ja te volim više od sebe Žedan tvoje ljubavi Svoju dušu dajem ti Sve što želim to si ti S tobom budan sanjati Ja sam željan tvoga osmijeha I ništa drugo meni više ne treba Vjeruj da ništa nije teško za mene Kad me tvoje usne poljube Moja draga, ruku pruži mi Plovi sa mnom rijekom ljubavi Moja draga, moj si cijeli svijet Samo moja, ja tvoj zauvijek Žedan tvoje ljubavi Svoju dušu dajem ti Sve što želim to si ti S tobom budan sanjati Samo s tobom sretan sam Što je ljubav sada znam Budi moja ljubavi Zauvijek Moja draga, ruku pruži mi Plovi sa mnom rijekom ljubavi Moja draga, moj si cijeli svijet Samo moja, ja tvoj zauvijek Žedan tvoje ljubavi Svoju dušu dajem ti Sve što želim to si ti S tobom budan sanjati