23 srpnja 2016

Vedran Ljubenko - Papučar



ORIGINAL CD >>>>> https://is.gd/HITCD

Text/Lyrics:

Back in black kada pogledam u ček
A u džepu nema kune, treba platiti račune
Ja sam tako sam, nitko me ne razumije
Moja draga, ljubavi moga života
Tebi ne bi bila dosta niti pozamašna svota
Jer guliš me po cijele dane kao majmun banane
Trošiš sve moje plaće na torbice i gaće, hlače
Cipele, kreme, štikle i parfeme za kosu, noge i za tjeme
I samo stvaraš mi probleme
A kad se vratim doma s posla njome nikad nije dosta
Uvijek istu pjesmu tupi samo kupi, kupi, kupi

Dragi treba platit manikuru
Dragi moram ići na frizuru
Dragi treba… pedikuru
Ako nećeš onda nađi novu curu

Radim k'o tovar za dolar, od posla otpala mi kosa
Hvata me srednjovječna kriza od amerikana i viza
Svaki mjesec je repriza, plaćam lijekove na čekove
Aspirine, apaurine, normabele jer se brinem
I više ne gledam nogomet jer od nje i punice
Ne stignem do televizije jer stalno gledaju sapunice
Glumce, glumice, tajkunice, a ja ne smijem pobunit se
To sad moderna je stvar, ja sam pravi papučar

Dragi treba platit manikuru
Dragi moram ići na frizuru
Dragi treba… pedikuru
Ako nećeš onda nađi novu curu

Pijem prozak za mozak i doze loze za nervoze
Ona mi mijenja krvnu sliku, podiže razinu glukoze
Laktoze, saharoze, muze me ko vime koze
Skida golog me do gaća, hvataj se usisavača
Njeno grlo uho para kao igla u zabara
Samo vrišti danju noću, ne mogu podnijet tu glasnoću
Stvarno ne znam više što ću, jednom nogom sam u grobu
A ona viče iza vrata dragi treba prostrijet robu

Dragi treba platit manikuru
Dragi moram ići na frizuru
Dragi treba… pedikuru
Ako nećeš onda nađi novu curu


Glazba/Music by: Tomislav Vukšić
Tekst/Lyrics by: Tomislav Vukšić