15 srpnja 2016

VERSI - LUDUJU SVI (OFFICIAL VIDEO)





Versi su se ovaj put odlučili za ljubavnu veselicu "Luduju svi". Tekst i glazbu pjesme potpisuje Vinko Barčot, a aranžman Dragan Brnas Fudo. Verse čine Nikica Ilić, Hrvoje Ilić, Jakov Barbir, Martin Barbir, Ivan Vučković (Dživo) i Teo Vučković. Spot za pjesmu snimao se u Zaostrogu, Bristu, te na ušću Neretve s već provjerenom ekipom fotostudia 3kCinema.

ORIGINAL CD  --->>> https://is.gd/HITCD


LUDUJU SVI

Lipa si sva, šesna si sva,
ludujem ja i mladost ta za tobom.
Pokloni mi smješak svoj,
hajde daj mi smješak svoj
i zauvijek će ostat tu u oku mom.

I ovu noć dok spava grad,
ni'ko nas neće osuditi znaj
jer mladi smo mi.
Hajde dođi do mene, noćas dođi do mene
i ljubit ću usne te tvoje rumene.

Luduju svi za tvojim usnama,
umiru svi za tvojim očima.
Luduju svi, al' ni'ko kao ja
ne voli tvoja oka dva.