29 ožujka 2017

NO STRES - TONCI & MADRE BADESSA (OFFICIAL LYRIC VIDEO 2017)



Tisak & Vez Na Majice Po Vašoj Želji


Glazba: Tonči Huljić
Tekst: Vjekoslava Huljić
Photo by: Mateja Vrcković, Matej Grgić, Marijo Grabovac


No stres, no stres,
No stres, no stres

Ne daj da te mantaju
Ne daj da te kantaju
Ne daj da te sataru.
Svi mi pune glavu,
A ja sam u pravu.

Triba relaksacija,
Triba deportacija
Loših informacija.
Svi mi pune glavu,
A ja sam u pravu.

aaaaaa

Nisam ja čovik za stres
Odma' me pukne na ples

No stres, no stres
Samo easy
No stres, no stres
I ne šizi.

Rusija, Amerika
Gledan di je šterika.
Ko je minus, a ko plus
Za politiku sam
Dibi, dibidus.

Triba relaksacija,
Triba deportacija
Loših informacija.
Svi mi pune glavu,
A ja sam u pravu.

aaaaaaa

Nisam ja čovik za stres
Odma' me pukne na ples

Un, dos, tres, o yes

No stres, no stres
Samo easy
No stres, no stres
I ne šizi

No stres, no stres
Samo easy.
No stres, no stres
Život klizi.