08 listopada 2017

Bojan Jambrošić - Praviš me ludim



Glazba/Tekst - Ivan Škunca

CD SHOP => www.originalcd.hr

Pjevač Bojan Jambrošić jedan je od onih zasad beznadežnih slučaja na domaćoj glazbenoj sceni koji godinama nakon epizode na talent showu pokušavaju pronaći svoje mjesto među pjevačima koje se pamti po pjesmama, a ne samo po glasu.

Njegove pjevačke mogućnosti su neupitne, no to je otprilike sve čime raspolaže. Količina “nekarizmatičnosti” je zaprepaštujuća jer unatoč činjenici da ga se cijelo vrijeme pokušava proglasiti novim Tonijem Cetinskim. Jambrošić je stalno tu negdje prisutan, trudi se biti primjećen, stalno izmišlja povode, no nikako ga vezati uz bilo što osim činjence da smo mu zapamtili lik.

Nova stvar i video spot osobito, pokušavaju igrati na notu simpatičnosti. I dok je pjesma još jedan od tih bljutavih ljubavnih stereotipa u radiofoničnom veselijem tempu, dotle video spot u kojem on presvučen u velikog psa (bolje da Daft Punk ne vide ovu verziju, op.a.) udovoljava svojoj djevojci koja ga tretira na isti način i izvodi u šetnju i čini da se osjeća kao kućni ljubimac, sve dok ne nađe plavušu koja će ga tretirati lijepo pa će otići s njom jer ga ona voli. I to je otprilike sve.

Bojan opet pjeva čisto i visoko, to smo već apsolvirali. Bojan opet pjeva nebitne stihove o ljubavi by Ivan Škunca ovaj puta. Bojan opet pokušava iskopati simpatije na svim popratnim elementima osim na onom najosnovnijem a to su pjesme. (Dijana Čelić)  IZVOR
TEKST

Ja do kraja te ljubim 
i svu pamet gubim do bola 
da ti praviš me ludim 
al ja uživam 

Lijepo od tebe što si opet tu 
kao prošle godine 
kad sam te ljubio ispod mjeseca 
more nas je grlilo 

Eufirija me trese ritam ponese 
dok privijaš se uz mene 
ponovi to često čuvam ti mjesto 
pod zvijezdama kraj sebe 

Refren 2x 
Ja do kraja te ljubim 
i svu pamet gubim do bola 
da ti praviš me ludim 
al ja uživam 

Stvarno dobro je što si opet tu 
kao prošle godine 
pusti vatromet nek se dogodi 
nemoj više čekati 

Eufirija me trese ritam ponese 
dok privijaš se uz mene 
ponovi to često čuvam ti mjesto 
pod zvijezdama kraj sebe 

Refren 2x 
Ja do kraja te ljubim 
i svu pamet gubim do bola 
da ti praviš me ludim 
al ja uživam 

Učini mo to ponovo 
cijeli svijet se trese kad smo zajedno 
učini mi ti slobodno 
krv mi teče kad smo zajedno 

Refren 
Ja do kraja te ljubim 
i svu pamet gubim do bola 
da ti praviš me ludim 
al ja uživam 

da ti praviš me ludim 
al ja uživam