07 listopada 2017

Jubit ću te zauvik - Klapa Cambi



Glazba: Duško Rapotec Ute Tekst: Robert Pilepić Aranžman: Eduard Botrić/ Vinko Didović Dalmatinska šansona, Šibenik - 3. nagrada stručnog žirija

CD SHOP ==>> www.originalcd.hr

TEKST: Lipe su ti suze ka najlipše cviće Ka rosa u zoru kad zaliva cviće Ali ja ne želim više da ih vidim Jedino kad dušo zaplačeš od sriće Jubit ću te zauvik jer si moj duši lik Jer si srića srca mog srca moga velikog Jubit ću te ove noći jer mi neće san na oči Dok ne taknen usne tvoje zlato moje Lipe su mi ure ča mi s tobom traju Jedino ča uvik brzo dođu kraju Ali mojoj srići zato kraja nima Sve dok tebe volim sve dok tebe imam Jubit ću te zauvik jer si moj duši lik Jer si srića srca mog srca moga velikog Jubit ću te ove noći jer mi neće san na oči Dok ne taknen usne tvoje zlato moje